Rabiaaa57 ilknurakdogan1 hayırlısı olsun inşallah 🥰 bende 36+5 bugün gün aldık Perşembe 37+1 de sezeryan olacağım nasipse
Babymom13 ilknurakdogan1 ayni gün doğum yapacağız inşallah sağlıkla kucagimza alıriz bebisleri. Nasıl hissediyorsun😊
Momm6134 ilknurakdogan1 bizde 36+4 üz normal doğum istiyorum bakalım ekimi görür müyüz 😊sagsalim alırsınız inşaAllah yavrunuzu🤗
ilknurakdogan1 Rabiaaa57 hayırlısıyla güzel haberler alırız sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Allahım
ilknurakdogan1 Babymom13 günü söylediği an biran çok tuhaf oldum şurada 9 gün sonra kucağımda olacak çok tuhaf 🥰🥹
Babymom13 ilknurakdogan1 Sanki böyle hep aynı bedende olacakmışiz gibi hissediyordum bi ara😊geri sayım başladı çok heyecanlıyım 🥰
Busbusablaoluyo ilknurakdogan1 Oyy Maşallah bende 17 eylülde alıcam kızımı kucağıma Hayırlısıyla başlamıştır tatlı heyecanlar Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah