Merhaba yeni görüyorum geç kalmış olabilirim. 2 hafta önce gittik gayet ilgiliydi güzelce her şeyine bakıp tüm soruları cevaplıyor. Konuşkan bir bey sürekli anlatıyor zaten ultrasonla bakarkende. Ben detaylı usg için gitmiştim. Detaylı bir rapor verdi. Bir adet renkli ultrason fotoğrafı verdi. Diğer renklileri de mail olarak iletti.