srnkckdlgc 13+5 hamileyim bugun kofteci yusufta yemek yedik içleri tam pismemis gibiydi yiyenler bilir koftesini yedikten sonra aklıma dank etti acaba bi sorun olur mu
Serendipty srnkckdlgc bundan sonra dışarda hiçbir şey yemeyin bence benim hep akşım takılı kaldığı için yemiyorum maalesef ama dert etmeyen biriyseniz yiyin tabi cok pişmiş
Bilge_11 Bende evde birkaç parça az pişmiş ete denk geldim ama cignedim yuttum. O kadar dert etmeyin. İçiniz rahat etsin yinede biraz yoğurt yiyin probiyotik