Reglm gecikti test yaptım ve pozitifti doktora gidip kan testi verdim ve değerim 209 du 3 gün aralıklarla gelip test vermemi istedi dış gebelikten supheleniyor ama bende baş dönmesi hariç hiç bir dış gebelik belirtisi yok sizce dış gebemiyim ve hesaplamaya göre bugün 4 +5 ve ultrason da görünmedi normalmi?