Kızlar iri bebek postu açmıştım hatta 😂😭 3 haftadır bebek olduğu yerde sayıyor resmen doktor pek takılma diyor ama perşembeye 37+1 sezeryan olucam kilo alırım acaba 33 haftalıkken 2700 çıkmıştı yemeni kıs baya iri olacak dikişlerin zorlanır demişti 2 hafta önce gittim 2600 düşmüş bugün gittiğimde ilk ölçümde 2700 ikincisinde 3 kilo çıktı varmı böyle olan benim gibi kafam karmakarışık oldu