ilkgozagrim__ ben 15 haftalığım bende de var o en başından beri. Azıcık yorulunca bazen de yorulmasam bile sanki böyle belim değil de kalçamın başladığı yerdeki kemiklerim ağrıyo. Eşime masaj yaptırıyorum çok iyi geliyo. Bu 2. gebeliğim ilkinde hiç böyle olmanıştı sanırım her gebelik farklıdır dedikleri bu oluyo