prensinannesi2024 Selamın aleyküm kızlar 🌺 biz 35 haftalık olduk bugün,çok az kaldı doğuma ve aşırı heyecanliyim hatta geceleri uykudan uyanıp evde gezinip düşünecek kadar çok🤭 bu uyumama bazen bel ağrısı bazen bebek hareketlerinden dolayı tabi ama sabahı zor ediyorum o derece..Bebisler sağlıkla gelsin önemi yok tabi ama normal mi sezaryen mi olsun onu da bilemiyorum. Şuana kadar şükür sıkıntı çıkmadı lakin kuzenim yeni doğum yaptı ve beni biraz tedirgin etti konuşmaları. Burda soylemiycem tabiki bunu,kimsenin endişelenmesini istemem sonuçta. Bakalım nasıl bi süreç bekleyecek beni🤷