Goksu2023 Arkadaşlar 2 hafta sonraya sezeryanla bebeğim alınacak ama spinal ve epidural arasında kararsız kaldım doktor epidural benim tercihim ama karar senin sen ne istersen o dedi epidural olanlar yorum yapabilir mi nasıl geçti süreç?
Rbytkn Goksu2023 usstte kalsın bende ikisinin arasındaki farkı merak ediyorum, nasıl geçtiği açısından 🌼
ygmrcglyncn Goksu2023 sadece epidural sezaryen yapılmıyor aslında epidural spinal birleşimi oluyor çünkü epidural tek başına tam uyuşturmuyor keserlerken hissediliyor yani epidural deseler de spinale kayıyor her türlü
__mom1 Ben yapmadım da yapan tanıdıklar var epidural kesinlikle gerekli olduğunu düşünüyorum doğum sonra ayaklanmak çok daha kolay oluyor ağrını hissetmiyorsun
Gelisimcianne İlk doğumum spiral sezeryan oldu ve 6 gün şiddetli baş ağrısı çektim. Şimdiki doğumum epidural sezeryan olacak inşallah. Doktorum ağrı çekmezsin dedi biraz tedirginim.