Merhaba 36+3 de doğum yaptım kendisi gelmek istedi sezeryan ikinci olduğu için acil sezeyana alındım alınmadan önce ciğer geliştirme iğnesi yapıldı iki kez ama doğduktan bir saat sonra bebeğim küveze alındı ciğerleri gelişmediği için ve anne karnında enfeksiyon almış dediler. Suan da iki gündür entübe böyle bi şet yaşayan var mı varsa nasıl vi süreç geçiyor mı yardım edin çok korkuyorum