Adetimin 15. Günü kullanmaya başladım 10 gün kullandım ayın 6 Sina bitti bugün 5 gün oldu ama hala adet belirtim yok hafif kasik ağrım var bugün adet günüm takvimde ama olmayacağım sanırım böyle olan var mı 1 hafta önce kan test vermiştik negatif çıkmıştı yardımcı olur musunuz aşılama tedavisine baslicaz geciktikce stres oluyorum