pandasever Evet benimde tüm duyumlarım bu şekilde. 2’li test zamanım geldiğinde bana karnından sıvı alıyoruz genelde aldırmak isteyen bu testi yaptırıyor sen engelli olsa cocugu aldıracak mısın dedi hayır tabiki dedim o zaman yaptırma gerek yok dedi. Ben çok korkmuştum sonra rahatsızlanınca özele gittim bu durumu anlattım doktor çok kızdı bana meğerse sadece kan veriliyormuş. Bir daha da adımımı atmam devlete