Efuli53 Semas bizde agır isim bakıyorduk esat'ı begendık babamızla. Babamz pek bişe begenmıyo maalesef gönül isterki sarp olsun pamir olsun ama begenmıyorrr
Baklava Bizim Ertuğrul Musab olucak ama herkes ikiside agir isim diyor 😅 Anlamlarida yakin.😅 Derler ki cocuk ismiyle gelir 😍 Bakalim sizinki nasil bi isimle gelmis 😊