Merhaba, 22 haftalık hamileyim basur illetiyle tanıştım…
4 gün önce bir gecede çıktı önce ne olduğunu anlayamadım ilk defa başıma geliyor. Bir gecede iyice büyüdü ve yanma, sızlama, zonklama hep var.Oturmak, yürümek hareket etmek işkence oldu. 2. günün sonunda kanamaya başladı ve 2 gündür de devam ediyor. Yurtdışındayım doktorum bir krem verdi ama sanki onu sürdükçe kanıyor yakıyor.Hiç kabızlık ya da tuvalette ıkınma gibi bir sorunum da olmadı doktorum bebeğin yaptığı baskıdan dolayı çıkabileceğini söyledi. Bugün doktoruma gittik içeri ittirmeye çalıştı yok böyle bir acı. Ben dokunmadığımda bile çok acıdığı için dayanamadım ve itemedi de içeri. Bir uzmana görünmemi söyledi içeri iterler, yakarlar ya da iple boğma yaparlar dedi ama korkuyorum da. Basuru olup kendi kendine geçen, kanadıktan sonra küçülüp kaybolan ya da tavsiyesi olanlar var mıdır?