Kızlar birkaç gün önce serklaj oldum. Şu an 15 haftalığım. Doktorumun ameliyattan sonra verdiği ilaçlar arasında adalat hap var. Ağrın olursa iç, rahim kasılmalarına da iyi gelir dedi. Sorum şu ki ben bu rahim kasılmalarını hissedebilir miyim ? Mesela hissedersem nasıl bi ağrı olur falan ? Çok ağrım sızım olmuyo rahat geçti ameliyattan sonrası şimdiye kadar