Yarın 36+4 de sezeryanla kavuşcaz inşallah yavrumla .. erken olduğunun farkındayım ama bir bebek kaybım olduğu için doktorumda bu şekilde uygun gördü . Ciğer geliştirici iğne yaptılar bugünde 2950 gr çıktı kilosu .
Dua edin nolursunuz sıkıntısız dünyaya gelsin bebeğim çok korkuyorum bu zamana kadar da hep birbirimize arkadaş olduk yine sizinle paylaşmak istedim 🙏🏻
İnşallah rabbim hepimizin yardımcısı olsun kimseyi çaresiz bırakmasın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻