HandeSamettt Eceeee Suzitosuzi Simdi acilden geliyorum bebek bas asa mis 2 gun sure verdi olmazsa yatışım yapılacakmis
Eceeee HandeSamettt Doğum anında sancıdan bile dönen var annemin öyle olmuş ama şimdi beklemiyorlar dönmesini dönmüyorsa sezaryaz net yani ama 41i her türlü beklemek istiyordur doktorun
Suzitosuzi HandeSamettt Allah yardımcın olsun canım sağlıkla kavuşun nefes egzersizi yap rahatlat kendini beline sıcak su tut
bhdrrabia HandeSamettt bebek bundan sonra dönmez ki nasıl geri gönderebikir bi devlet hastanesi bence özele git ama sezeryana alınırsın
HandeSamettt bhdrrabia Hayat hastanesine gittim orda dedi bu hafta sonunu bekle dedi eger olmazsa alalim dedler
Gmzmrt 40+3 te sancım falan yokken dr um artık beklemedi suni sancıyla epidural normal Doğum yaptim.dogdugu dakika kakasını yapmıştı çok şükür sıkıntısız atlattık.son haftalar önemli dikkat etsen iyi olur
Buseayazerdgn HandeSamettt ya su devlet hastanesi beni verem ediyor gercekten dogurtmak bukadrmi zorda yolluyon yani ne salaklar ya valla nefret ediyorum ozel hastanenin kazandigi para sonuna kadar helal olsun gercekten
GokceGenc Asminsmom2 bnm doktormda aynı seyi soledi haftaya cuma 40 oluyorum tam p.be bakıcam dedi acılma devam ediomu 2 cm acılmam vardı eger acılma devam ediosa suni vericek ama eger yoksa sezeryana alıcam dedi..
Asminsmom2 GokceGenc doktorun riske atmamak istemesi çok güzel inşallah ikisine de gerek kalmadan minigin kendiliğinden gelir