Bahar03_ bende de miyom var şuan doktorum zararı yok dedi. Şuana kadar 3 kez miyom ameliyatı oldum. Miyomun bulunduğu yer önemli bebek için. İlk bebeğimi miyom yüzünden kaybettim bebeğin hemen yanındaydı, bu seferki miyomumun konumunun bebeğe zararı yok dediği için rahatım. Sizin de doktorunuz sıkıntı yok dediyse bir şey olmaz.