Bu benim ilk çocuğum çok şükür 22 günlük olduk ama bugün biz hastaneye gittik rutin kontroller için, çocuğumu arabasına koydum rahat yatsın uyusun diye ama çocuğum bir türlü yatmadı çocuk bölümü koridorunda çocuklar çok gürültü yapınca uyuyamadı bende emzirdim hastanede tabiki emzirme odası olacak…neyse yani biz dışarıya çıkıncada çok gürültü olup uyuyamayacağı için emzirmem gerekiyor ki rahatlasın ama heryerde emzirme odaları bulunmuyor yada gittiğin yerde mesafe çok oluyor, bunun için sütü sağıp içir diyorlar ama en fazla 2-3 saatte içirmem gerekiyormuş ben bu havalara hiç güvenemiyorum saati saatine tutmuyor hadi bozulursa diye…
Kısaca sorum şu : sizler bu gibi durumlar için nasıl bir çareler buldunuz bizede bilgi verirseniz memnun kalırız