Edaa01 Kızlar Yaşayanınız var mı cok tuhaf bir durumdayım adetim 3 gün gecikti belirtilerim var erken gebelik testi yapıyorum sonuc negatif. Ne düşünsem bilemiyorum Artık adet olsamda bitsin bu şüpelerim diyorum😒