Papatya_00 yaptırmayan var bazı sağlık ocakları aşı yok diyim tek doz yapıyor yetiyor diyorlar bana 18 de yaptı arayıp çağırdı bi daha kini 24 de yapalım dedi yapıldıktan sonra 5 sene içinde hamile kalırsan tek doz yapılıyor canım bildiğim 5 sene sonrası yine 2 doz yapılıyor