snmbdk Sevgili anneler 🌺 Nasılsınız ? Bebişler kaç kilo , doğum tarihleriniz ne zaman ? bu haftalarda sancısı olan ya da doğum yapmış olan var mi ? Birde bebek 2750 gram bu haftalarda iyi bir kilo mu ?
Goksu2023 snmbdk 36+1 2806 gram canım benim de aynı hemen hemen haftasıyla çok şükür uyumlu bebişlerimiz var bugün doktor randevum vardı bir de haftaya çarşamba var sonra bi sıkıntı olmazsa 25 Eylül doğumum var sezeryan istedim
Sibel01ezgi snmbdk bende suan tam 37 oldum 23 eylule gun aldik..en son 23 agustosta gitmistim 2.500 kg idi normal demisti doktor.ortalama zaten 3.3500 kg arasi dogar demisti ama kilo kiyaslamasi hic yapmadim herkes kendine ozel bence.42 ile hamile kaldim suan 55 kg yum ben degil bebek aliyomus.kizimda messla 3.300 kg dogdu suan 2.5 yasinda 10 kg yavas aliyor kilo tamamen genetik bence🤭
SenaBilgin snmbdk bence normal kilosu bende 36. Haftanın başında gittim 2.850 kg dedi şuanda 36+5 olduk 25 eyülde sezeryan olacağım inşallah
snmbdk Goksu2023 bende çarşamba günü kontrole gideceğim bakalım inşallah doğum tarihini öğrenicem benim bebeğim makat pozisyonunda o yüzden sezeryan olacak :)
123Hamis123 Bende 36 haftadayım , 2.800 kg. Haftaya pazartesi çatı muayenemiz var sonra doğum şekline karar verip bekleyeceğiz artık 🥲
esra1791 Biyologannee ben ilk oğlumun2800 doğurdum 39+1 de 20 aylık 13 kilo şimdi ❣️ 3 hafta sonra da kızımızı bekliyoruz inşallah . kilo alıyorlar doğunca hiç dert etmeyin
esra1791 2 ekim sezeryan olacağım cumartesi kontrolüm var 33+4 te gitmiştim 2400 dü . 35+6 olduk bugün❣️
Biyologannee esra1791 biraz çok mu küçük acaba dedim ama doktorum da normal dedi saglikliysa zaten çok önemi yok 🌸