Yaprakdokumuseverr Bugün tüp bebek transferi için ilaçlarımı yazdırmaya gittim. Muayene ücretleri pendik kartlı hali 700₺ olmuş 😵💫 aboooo allahtan gorkun peygamberden haya edin 😂 ilaçlar normalde 1650₺ tutuyodu böyle olunca 900 küsüre hallettik yine buna da şükür.
Yaprakdokumuseverr Yaprakdokumuseverr Siz bu hastanede kimlere gidiyorsunuz? Memnun musunuz? Ben bugünki doktora ısınamadım. 2 yaşında bi çocuğum var 2.yi istiyoruz. Bana şey dedi ERKEN DEĞİL Mİ? Yani siz mi bakıcaksınız demek istedim. İnsanlar neden her şeye yorum yaparlar bilmem.
Mervesoydas Yaprakdokumuseverr Aytakin hanima gidiyordum bebegim dogdu cok memnunum siz kime gittinizde o lafi dedi
Yaprakdokumuseverr Mervesoydas Aytakin hanımı çok duydum sanırım gebe kalırsam ya ona ya da zeynep hanıma gidicem. Normal mi doğurdunuz?