Bugün kontrole gittik 36+2 olduk şuan doktorumuz plesantanın yaşlanmaya başladıgını ve suyumuzunda azaldığını söyledi pazartesi günü tekrar gidicez büyük ihtimalle yatış yapılcak artık aynı durumu yaşayan var mı acaba nasıl bir süreç korkuyorumda herhangi bişey olur diye