SimalCinkaya Evettt 11+6’dan selamlar. İkili taramamız için doktorumuza bir gittik ki bebişimiz çok hızlı büyümüş🥹 şöyle bir dikeldi, gerindi, popişini döndü falan😍 daha erken ama yine de fikirlerinizi merak ettim, kız mı erkek mi sizce?