incim23 beyaz sabunla yıkıyorum sadece göğüsüme kullanıyorum o sabunu hijyen açısından,Hindistan cevizi yağı sürüyorum birde pişik oluyor göğüslerim havalandırmakta önemli tabi ilk çocuğumda emzirme döneminde bu şekilde göğüs yaralarımı önlemiştim onca kreme rağmen.