Yildiz52 Ben 5+6 ydım 6sında gittiğimde ve bu perşembe gitsem kese görünmüştü karından bebek ve kalp atışları duyulur mu ☺️
Sev5 Yildiz52 ben 10+4 5. Haftada gittiğim zaman kalp atışını duyamamistik doktor 8. Haftada çağırdı o zaman duyduk
Yildiz52 Kızlar açıkçası keseyi gördüm ama bebeği göremedim ya boş gebelik falan kafam karıştı iyice ve ben 6.1 ile öğrendim bebişi 18 temmuzda 6 ağustosta 10540 dı beta hcg keseyi gördüm ama bebişi göremedim doktorum karından baktı alttan değil
Sev5 Yildiz52 aynı durum bende oldu ama ben 5 hafyalikken gittim doktorum keseyi göremedi bana diş gebelik olabilir üç gün sonra tekrar gel dedi o zaman hem kese hem bebek göründü ama kalp atışını için erken dedi iki hafta sonra tekrar çağırdı öyle gittim
Diladeniz2 7+5 haftalığız şuan keseyi 5. Haftada gördük kalp atışı içinde doktor 8. Haftada çağırdı çarşamba günü randevumuz var bize dua edin teyzeler ☺️💞
Yaseminn2345 Sev5 5+3′te keseyi gördüm. İki hafta sonra gel kalp atışı için dedi. 7+3′te de kalp atışını duydum. Şimdi 10+3teyim
Sev5 Yildiz52 korkma hersey olacağına varır insallah bebisi görür ve kalp atışını duyarsın bizi de bilgilendir gittiğin zaman