Esraaa4242 Selam kızlar bugün çok şiddetli kasık ağrısından dolayı doktora gittim 5 günlük antibiyotik verdi ama agrı kesici almama rağmen agrım hafiflemiyor şiddetli agrım var böyle yaşayanlarınız varmı merak ediyorum?
KuzeyinAnnesi10 Esraaa4242 kaşık ağrısı yapar canım dut çayı yap iç surkeli çok iyi geliyor Nioli yağı kullanabilirisn
Esraaa4242 KuzeyinAnnesi10 normalde çok agrılı geçmezdi bu sefer baya şiddetli olunca korktum açıkcası