Kızlar daha yeni evliyim 1 sene bu ay olacak beyaz eşyalarım yeni fakat ankastre set fırın içi boyası dökülüyor yani altı yemek kek vs bisiler yaparken yemek kokusu değil yanık kokusu geliyor yağ damlamis sildim temizledim sonra boyası döküldü pul pul yağ dökülmeden öncede silerken pul pul elime gelirdi şimdi garantiye acaba girer mi aradık gelip bakarız dediler , eğer girmez ise üzülürüm vallaha yeni Ocak daha kullanıcı hatası olduğunu sanmıyorum başınıza böyle birse geldimii