Hzzz Yenidoğanla ilgili
Bilgim yok ben 2.ayından sonra başlamıştım kullanmaya . Benimki kilolu bebek olmadığı için kidzee den memnun kaldım baya sarıyor vücudunu kilolu bebekler için owliyi tavsiye ederim daha geniş kesimi. Kidzee ve owli 0.5-1.0-1.5 tog olarak var yani sıcak ve ortalama sıcaklıklar için, daha soğuk yerler için 2.5 tog olanı lcw dan aldım baya yorgan gibi çok kalın yani onunla dönerek uyuması pek mümkün olmuyor, diğer markaların bu kadar kalın olduğunu düşünmüyorum. Bu arada bedenlerini hep büyük aldım çünkü pahalı markalar her sene para vermek yerine 2 sene de bir vermeyi tercih ederim