Sedoshh Arkadaşlar ovülasyonda pik nasıl olur çok yazı gördüğüm için paylaşmak istedim belki faydam olur diye .ben bu şekilde tuttum bu ay sizede fikir olsun her gün sabah 10 da yapıyorum. 
Solmaz-Papatya Benimde böyle Max çizgisi 6 ile 7 Eylül koyu pik olmuş demek merak eden herkes bakıp tecrübe edinebilir