Arkadaşlar kafayı yiyeceğim gece hafif kahverengi leke geldi doktora gittik bebek iyi kanama alanı yok vajinadan kaynaklanıyor dedi iğne yaptılar Progestan verdiler eve döndüm ama çok hafif kahverengi lekem var az önce minik bir pıhtı geldi ama sanki eski pıhtı gibi ve kanama olmadı ardından kahverengi leke devam. Doktora resmini attık biriken kan normal dedi istirahat et dedi. Başına gelen var mi çok korkuyorum