Kızlar merhaba düne kadar baya hareketliydi bebeğim suan yine hareket ediyor ama çok güçlü değil ben dokununca tepki vs veriyor ama gün içinde az hareket etti bu haftalar da oluyormu yaşayan varmı 2 gün sonra doktor kontrolüm var ama bu haftalarda hareketin biraz yavaşladığını okudum yaşayan var mı acaba 🥹