Gltnmhmt Göğüs pedi ve anne sütü poşeti aldım bir paket şuan yeter bence sizce yetermi daha dogurmadim 😂
Hilal2901 Gltnmhmt göğüs pedi ben bir paket bile bitirmedim kisisen kisiye değişir. Göğüs ucu kasları sıkı olanlarım sütü akmıyormus benim hiç akmadı🫠 anne sütü poşeti de hiç kullanmadım sütümü de hiç sağmadım hep emzirdim
theAna Gltnmhmt yeterli bir paket. Doğum sonrası ihtiyaç olursa alırsınız devamını. Benim ilk hamileliğimde yarısı kalmıştı.
yanealakanealakaa Gltnmhmt ben baya bi göğüs pedi kullandım. şu an 6 aylık bebeğim şu sıralar azalttım. bence baya kullanılıyor, indirimde gördükçe falan almanızı öneririm
plajterligi Gltnmhmt ben hiç almamıştım doğrumdan sonra ihtiyacım olunca aldım. Pede ihtiyacım hiç olmadı herkeste süt deli gibi akmıyor, ilk haftalar sağım yapmak zorunda kaldığım için poşeti mecbur aldım
Hilal2901 Gltnmhmt hiç kullanmadım yara olmadı benim göğüslerim. İlk iki hafta çok acıdı sızladı evete söyledim alısınca gecicek dedi ve geçti elhamdulillah. Bebek doğru tutarsa memeyi yara olmuyormuş ama tutamazsa gümüs kapak bile korumaz bence 🫠