Mltsnl Asyos34 sürekli bende de oluyordu sirke flan denemedim kötü olur diye ama doktor travazol krem yazmıştı çok iyi geldi
Artemaaa_1 37 haftalık hamileyim başından beri kaşıntı akıntı var hiçbir şekilde geçmedi fitil krem kullandım 1hfta geçti geri başladı şuan yine var Asyos34