damlalmila2017 Ben adetimin 10. Ve 11. Günlerinde ovulasyon testi yapmaya başladım. Dün yaptığım test daha koyu bugün silik sizce erken bir yumurtlama mı oldu? Daha önce yapmadığım için bilgi sahibi değilim bu test hakkında. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum. Fotoğraf yüklemeyi başarabilirsem koyucam. [https://img.imgyukle.com/2023/09/11/r6UCRA.jpeg](https://)
babylook damlalmila2017 henüz yumurtlama olmamış teste devam edin ve 2.3 damla yeterli çok fazla damlatmayın🙂
damlalmila2017 babylook 3 damla damlattım dün koyu olup bugün silikleşmiş olmasından dolayı acaba erken bir yumurtlama mı oldu ki düşüncesine kapıldım ☺️
damlalmila2017 1prensesannesi__ 2 gündür yapıyorum ilk gün daha koyuydu 2. Gün silikleşti sanki bana günden güne daha koyulaşıcak diye düşünüyordum. Silikleşince acaba yumurtlama önceden oldu da onun için mi silikleşti diye düşündüm.
1prensesannesi__ damlalmila2017 ikisi aynı koyulukta olunca pik oluyo gunde 2 kere test yapiliyo siliklestigi vakit catlama kabul ediliyo ama pik oldugu andan itibaren degerlendirdiysen muhakkak yakalamişsindir
damlalmila2017 1prensesannesi__ ben reglimin 10. Gününde yapmaya başladım bugünde 11. Günü. 10. Günün fotoğrafına baktıysanız daha koyu bugün daha silik. Bakalım yarın nasıl çıkıcak
damlalmila2017 1prensesannesi__ buarada ben günde 1 yapıyorum 2 kere mi yapmam gerekiyor ay bilmiyordum