Ben 27+4 haftalık hamileyim kızlar bugün sabah eşimle çarşıya ciktik hızlı yuruyemedim kasıklarım hemen ağrıdı sonra bı magazaya girdik içerde kötü oldum biraz oturdum basım dönecek gibi hissettim ve soğuk soğuk terledim sonra mağazadan çıktık önünde sandalyeler vardı Allah’tan ve oraya oturdum eşime kötü olduğunu gozlerimin karardigini söyledim muhtemelen tansiyonum düşmüştü eşim hemen kolonya ve su getirdi ama inanın gözlerim karardigi için eşimi karşımda oturuyor saniyordum eşim kolonya almaya gitmiş farkında kolonya kokladım yüzüme vurdum su falan içinde duzeldim.birazcik sonra