Cerennkurt Selamlar herkese. Bir kaç gündür enerjim inanılmaz yükseldi 36+2’yim. Doğum yakın olduğunda enerji yükseliyor diye bir söylenti var böyle mi oluyor doğuma yakın?
Msl2023 Cerennkurt bende aynı şekilde 35+4 deyim garip bir şekilde enerjim yüksek belim ağrıyor zorlayınca ama buna rağmen durduğum yerde duramıyorum çeşit çeşit yemek hazırlayıp temizlik yapıyorum kendime bakım bile yapıyorum falan keşke başlarda da böyle olsaydı 🫣🥳
Pinklove Cerennkurt doğumun bir gün öncesinde çok enerjiktim tüm evi silip süpürdüm temizledim ertesi gün suyum geldi doğurdum. Bu enerji gelmesi doğru bence hurafe değil
AmineSH Cerennkurt sırrını bana da söyle lütfen ben hayattan bezmiş gibiyim ağrılardan 😭😭 hayırlısıyla bi an önce sağlıklıca doğum yapmak istiyorum
Nurdan11_ Cerennkurt doğru olabilir yataktan kalkmakta zorlanan ben doğum yapacağım günün gecesi cam silmiştim 🤭
Cerennkurt AmineSH ben de öyleydim hatta erken doğum riskinden 1 aydır yataktan çıkmadım ama bir ili gündür oturamıyorum bile enerjiden
Nurdan11_ Cerennkurt bana da demişlerdi onu enerjik hissedersen bil ki doğum yakın diye ama ben hiç düşünmemiştim. O gece doğum başladı 🤭
Churcill Cerennkurt bende tutmadı o ya 😂 doğumdan önce öyle bi kaç kez enerjik hissettiğim olmuştu hatta eşimle dedik o zaman doğurcak mıyım acaba diye de olmadı yani 😂
theAna Cerennkurt bana da bir enerji gelmişti gündüzden geceler uyuyamayan ben erkenden uyumuştum sabah 4 te suyum geldi 7 de doğum yaptım 😂