BuseVeMinikleri Ftm13 bende niye bişey yok ya 😂😂😂 36+6 yım bende bebik önden de gidiyo sürekli kendimi kontrol ediyorum 😂😂
Ftm13 BuseVeMinikleri ay sağlıkla sıhhatle gelsinler de 😁 sizde hayırlısıyla gününde gelir böyle de olunca endişeleniyor insan