ashas bana çok saçma geliyor yani tabiki saygım var ama o seninde çocuğun sen babanın ismini koymak istesen emin ol kabul etmezler hep erkeğin babasının ismi annesinin ismi koyulur zaten benimde kızım olacak inşallah kaynanamın kızı yok hep hayali torunu kız olursa isim koymak eşimde dedi hiç kızı olmadı bırak o koysun yazık falan güzelce konuştum dedim ömrüm boyunca belki birdaha çocuğum olmaz belkide başka kızım olmaz bu sefer benim içimde kalır dedim bu şekilde kabul ettiler bence sende hemen pes etme 😙