Saliha2020 rumeysakokk1706 ben yaptırdım ben de gebelik şeker çıktı şu an diyet yapıyorum ben tavsiye ederim bence yaptırmalısın zararlı değil diyorlar çok araştırdım
aslanprenses_ rumeysakokk1706 açlık 170 mi çıktı 😳😳😳 hiç aksatmadan hemen doktora git. Bugün mesela. Ölçtün mü bugün?
Rsahbaz Mltsnl yok aksine yapınca sıkıntı olacağını söyleyen tıp doktorları da var. Hatta çok güvendiğimiz bir iki doktor yaptırmayın dediler. Bizde yapmadık ama dikkat etmiştim şekeri vs bırakmıştım. Bu arada instagramınız varsa Dr Bekir tok ve Furkan sarı ve doğan soyalpin sayfalarına bir göz atın derim
Lionmom1 rumeysakokk1706 Rsahbaz benim doktorum da yaptırmamı istemedi yaptırmadım. Çevremdekilere değil onun dediğine güveniyorum. Zaten şekerli şeyleri sevmem çok kilo almamak için de diyet beslenmeye çalışıyorum. Ama evde ölçüm yapacağım yine de bu hafta.
AlpEmir ben de bugün yaptırdım , gece 12 den beri hiç bir şey içmediğim için tam tersi glükozlu olan içecek çok iyi geldi😊 sadece 3 kere kan verdiğim için biraz zorlandım