fztanne_ ben anahtarlık yaptırdım makrom ama üstüne isim yazdırmadım. Jelatinine yazdırdım sadece. Baskasının cocugunun adı olan anahtarlığı ben tasımam baskasınında cok tasıyacağını sanmam arkadas es dost falan. O yüzden herkesin kullanabileceği sekilde denizci temalı bisey yaptırdım