Arzuu-48 sezeryan sonrası oldum bende, daha yeni yeni geçiyor.. berbat bi şey şu kabızlık😭 kayısı yedim, elma tarçın çayı demledim içtim(gerçek elmadan) sıvı tüketimini arttırdım çorba filan ağırlık verdim.. çok şükür bugün düzene girmeye başladı bağırsaklarım… Allah şifa versin sizede