Bebeğim sarılık geçirdi 1 gün hastanede kaldı düşürdüler felan sonra taburcu oldu ondan snra hafta da bir kontrole gidiyoruz fakat tam olarak geçmedi 9 larda sarılığı ve buna ek olarak karaciğer değerleri yüksek çıkıyor kan tahlılınde ultrasonda bişey çıkmadı karaciğerde aynı durumu yaşayan veya yaşamış olan var mı