Merhaba güzel anneler yarın 2 aylık oluyoruz ve verem aşısı günümüz aynı anda 3 aşı olucakmış sanırım bacaklardan karma aşı ve zatürre aşısı koldan da verem öncelikle aşıya gidene kadar zaten içim içimi yiyor asi yapılırken ağlamasına hiç dayanamıyorum yaptıranlar nasıl geçti zormuydu çok ağrı ateş oldumu önerilerinize talibim Rabbim evlatlarımızı korusun🤲💜