Merhaba kızlar nasılsınız biraz sohbet edelim dogumunuza ne kadar var ben 35 e giricem az kaldı şu sıralar çok heyecanlıyım doğum şeklim belli değil bu yüzden stresliyim 2hafta sonra kontrolüm var ne olacak bilmiyorum bebek önden gidiyordu en son böyle giderse normal doğum çok zor olurmu endişeliyim gerçi her ikiside beni korkutuyor pozitif olmaya çalışıyorum tabiki ama elimde değil birde bebek 4kilo olursa normal doğum riskli olurmu tecrübeli annelerden güzel mesajlar bekliyorum 😊