Bugün kontrolüm vardı doktorda ve yaklaşık iki haftadır dinleniyorum evde rahım ağzım kısalmıştı 27. Haftadayım ve doktor dedi ki tedbir amaclı seni hastaneye yatıralım dedi daha çok küçükler korkuyorum 😔 seni doğuma göndermiyorum gözetim altında ol dedi ama her ne kadar öyle desede eğer doğum olursada yenidoğan ünitesi varmış daha kapsamlı premature bebekler için bu yüzden beni fakülte hastanesine yönlendirdiler ve hatta rahim ağzım uzamış diyebilirim size şimdi gözetim altında kalıcam burda 😔 dua edin bana kızlar erken doğmasınlar 😔