dryslck Kızlar 40 gün önce sezeryan ile doğum yaptım yaklaşık 20 gündür kanamam yoktu sadece akıntım vardı ama dün yani 40.günümde tekrar kanamam başladı acaba normal mi adet kanaması mı başlamış olabilir yoksa bir muaneye gitmeli miyim
elifsen Bekleyin uzun sürerse gidersiniz. Benim de lohusalığım kısa sürdü sonra da sizin gibi adet oldım