Selam kızlar adetin 10.gunu yumurta takibine gittiğimde sağda 11 solda 9 mm yumurta gelisimi var dedi doktor.Biraz erken gittim sanırım.Sizce hangisi gelişir tecrübesi olan varmi ? (Sağ tupum dogustan kapalı olduğu için soldan yumurtlamayi beklemem gerekiyormuş)