Ebrubysl 33 deyim bende. Ev temizliği için annemi bekliyorum . Planlı gideceğim nasipse 35 e kadar bebeğin eşyalarını yıkar ütüler yerleştiririm. Valizi hazırlarım , bir de çocukların odası boyanacak onu hallederiz. 36 dan sonra da annemler yavaş yavaş temizlik ve yiyecek hazırlığı yaparız nasipse. Temizlik olarak da cam silme, perdelerin yıkanması ve koltukların silinmesi gibi detay temizlik olacak. Halıları da yıkamaya vereceğim . Buzlum içinse köfte , mantı yaparız annemle annem sarma vs yapar. Buzlum hazırlığı gelen gidenden ziyade koğuşlarım döneminde bizim için olacak. Yemek işiyle bir süre uğraşmak istemiyorum. Bir de ben kuş başı et pişirip , tuzlayıp kavanozlıyprum o da çok pratik oluyor .