Hafizebirhanim Alerji programinda yikanmasi gerekmiyormu 🙄 yada hassas olan programda. Oyoe duymustum ama bende surda bekliyeyim.(:
Aslanmommm Bebişim doğmadı ama kıyafetlerini 30 derecede sıkma devrini 600 e ayarlayıp 15 dk yıkattım ama kullandığında süreyi 30 a çıkartırım